Płatności mobilne/ CityParkApp

City Parking Group, operator strefy płatnego parkowania, zawiadamia, że od dnia 1 czerwca 2015 r. nie będzie aktywna świadczona przez mPay usługa płatności telefonem komórkowym za postój pojazdów w strefie płatnego parkowania we Wrocławiu. Zakończenie obsługi strefy przez mPay nie wpływa na możliwość korzystania z innych funkcji mPay, które są oferowane użytkownikom niezależnie od obsługi strefy. Środki użytkowników posiadane w mPay mogą być wykorzystane zgodnie z zasadami systemu mPay. Informacje, jak korzystać z systemu mPay, jak wpłacać i wycofać wpłacone środki, dostępne są na stronie internetowej www.mpay.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta mPay.
W strefie nadal dostępna jest możliwość wnoszenia opłat za postój pojazdów za pomocą telefonu komórkowego poprzez usługi świadczone przez dwóch operatorów płatności mobilnych: SKYCASH i MOBIPARKING.
W razie jakichkolwiek pytań pracownicy City Parking Group S.A. służą Państwu pomocą osobistą, telefoniczną bądź mailową:
od poniedziałku do piątku 8:00-19:00.
Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania
ul. Piłsudskiego 74,50-020 Wrocław,
tel. 71-345-89-01,
mail: bsppwroclaw@citypg.pl
Zanim rozpoczniesz korzystanie z systemu płatności telefonem komórkowym odbierz w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta lub Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania identyfikator T. Identyfikator T można również samodzielnie wydrukować i złożyć.

Umieść identyfikator za przednią szybą pojazdu.

1.    Załóż konto i aktywuj usługę. Założenie konta krok po kroku opisane jest na stronach operatorów mobilnych, w aplikacji po jej zainstalowaniu lub w smsach. W ten sposób tworzysz indywidualną portmonetkę parkingową połączoną z twoim numerem telefonu i numerem rejestracyjnym pojazdu.
2.    Zasil swoją portmonetkę parkingową wybierając wygodny dla Ciebie sposób:

  • Przelewem on-line za pośrednictwem panelu zasileń (Dotpay, Przelewy24)
  • Tradycyjnym przelewem bankowym
  • Podłączając do wirtualnej portmonetki kartę płatniczą (Visa, Marstercard – w zależności od operatora)
  • Przekazem pocztowym
  • Lub inaczej np. doładowania w sieci Żabka (mobiParking), poprzez sms (Skycash)

3.    Rozpocznij operację płatności telefonem.
Masz kilka możliwości wniesienia opłaty, skorzystaj z tej, która odpowiada Ci najbardziej:

  • Wysyłając komendę sms na podany numer operatora (mobiParking). Komendy i numery telefonów dostępne są na parkomacie, w szczegółowej instrukcji lub na stronie internetowej operatora
  •  Wybierając zdefiniowane kody szybkiego dostępu (mobiParking) – dostępne na stronie internetowej operatora
  • Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej w telefonie – wybierz odpowiednią opcję płatności (mobiParking lub Skycash) Aplikacje można pobrać przez telefon komórkowy lub ze stron operatorów.

Strony internetowe operatorów mobilnych:

•    mobiParking – http://mobiparking.pl/
•    Skycash – http://www.skycash.pl/pl/start.html

Informacja o sposobach płatności:

Potrzebny Ci rachunek?

Usługa opłaty za postój poprzez aplikację SkyCash

Rachunki na kwotę wykupionych postojóww imieniu ZDiUM wystawia Mennica S.A.
kontakt:bok@skycash.com
Usługa opłaty za postój poprzez aplikację mobiParking

Rachunki na kwotę wykupionych postojów w imieniu ZDiUM wystawia City Parking Group S.A.
kontakt: bsppwroclaw@citypg.pl

 

CityParkApp – płatność kartą płatniczą za pomocą telefonu komórkowego

Od początku lutego br.  możliwa jest kolejna opcja dokonywania opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania – CityParkApp.

CityParkApp to system umożliwiający dokonywanie płatności za pomocą telefonu komórkowego i karty płatniczej bez konieczności zakładania wirtualnej portmonetki. Aplikację CityParkApp można pobrać bezpłatnie z Google Play, App Store lub Windows Phone Store.

Jak płacić za parkowanie za pomocą CityParkApp?

–   zarejestruj w aplikacji CityParkApp konto

–  zdefiniuj minimum jeden pojazd i połącz z kontem kartę płatniczą, która będzie źródłem środków do opłacania postoju.

Dzięki współpracy z uPaid i MasterPass płatność za postój za pomocą CityParkApp jest możliwa bez konieczności zasilania dodatkowego konta „portmonetki”.

Aby kontroler wiedział, że kierowca korzysta z aplikacji CityParkApp pojazd musi być oznaczony  specjalnym identyfikatorem umieszczonym za przednią szybą. Idenfyfikator można odebrać  bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Piłsudskiego 74 oraz w siedzibie ZDiUM przy ul. Długiej 49 (pokój 301 w budynku C).

Jak zacząć korzystać z CityParkApp ?

  • Pobierz aplikację
  • Zarejestruj swój pojazd w aplikacji
  • Zarejestruj kartę płatniczą w aplikacji
  • Naklej identyfikator na przednią szybę