Płatności mobilne

SkyCash/mobiParking

Opłaty za postój rozliczane są za rzeczywisty czas postoju z uwzględnieniem opłaty minimalnej. Skycash/mobiParking działa na zasadzie usługi prepaid (przedpłaconej) – aby skorzystać z możliwości postoju pojazdu należy posiadać środki pieniężne ulokowane na koncie utworzonym w usłudze Skycash/mobiParking.


CityParkApp

Zarejestruj w aplikacji CityParkApp konto, zdefiniuj minimum jeden pojazd i połącz z kontem kartę płatniczą, która będzie źródłem środków do opłacania postoju. Dzięki współpracy z uPaid i MasterPass płatność za postój za pomocą CityParkApp jest możliwa bez konieczności zasilania dodatkowego konta „portmonetki”.

Opis systemu i regulamin dostępny na stronie:
http://cityparkapp.pl/regulamin
http://cityparkapp.pl/jak-to-dziala

 

City Parking Group, operator strefy płatnego parkowania, zawiadamia, że od dnia 1 czerwca 2015 r. nie będzie aktywna świadczona przez mPay usługa płatności telefonem komórkowym za postój pojazdów w strefie płatnego parkowania we Wrocławiu. Zakończenie obsługi strefy przez mPay nie wpływa na możliwość korzystania z innych funkcji mPay, które są oferowane użytkownikom niezależnie od obsługi strefy. Środki użytkowników posiadane w mPay mogą być wykorzystane zgodnie z zasadami systemu mPay. Informacje, jak korzystać z systemu mPay, jak wpłacać i wycofać wpłacone środki, dostępne są na stronie internetowej www.mpay.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta mPay.
W strefie nadal dostępna jest możliwość wnoszenia opłat za postój pojazdów za pomocą telefonu komórkowego poprzez usługi świadczone przez dwóch operatorów płatności mobilnych: SKYCASH/MOBIPARKING.
W razie jakichkolwiek pytań pracownicy City Parking Group S.A. służą Państwu pomocą osobistą, telefoniczną bądź mailową:
od poniedziałku do piątku 8:00-19:00.
Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania
ul. Piłsudskiego 74,50-020 Wrocław,
tel. 71-345-89-01,
mail: bsppwroclaw@citypg.pl